Vattenvana

7/10/2011 07:20:00 em jojo 5 Comments

Jag vet mamma, flytväst. Men jag paddlade
inte längre ut än att jag bottnade idag.

Åh, ljuva lycka! Fick paddla lite idag. Jag drömmer om en egen kajak, och varje gång jag fått skatteåterbäring tänker jag att nu... Och varje gång så tar de pengarna vägen någon annanstans... Konstigt. Men det är helt fantastiskt att glida fram i småvågorna, och jag ska försöka testa så många kajaker som möjligt så att jag hittar rätt. Dagens var faktiskt helt lovely att paddla.

5 kommentarer:

  1. ...määään va ha mamman sagt - ALLTID flytväst även om man bottnar!!!! Man kan få kajaken i huvve' å svimma av, en svallvåg kan vicka omkull kajaken och suga ut dig mot djupet där storsjöodjuret får tag på dig och räddar dig i sista stund men eftersom han är gammal o svag kan du tacka mamsen att du hade flytväst på så han har lättare att få upp dig - sådeså... Pöss å FLYTVÄST PÅ!!!

    SvaraRadera
  2. Äh, flytväst schmytväst, man får bättre bränna i bikini ;) .

    SvaraRadera
  3. Ooh kajak är både roligt, träning och precis som Soffan skrev, bränna ;)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. ...brännan har man inte mycke nytta av som död....;) å odödliga är det inte många av såvitt jag vet...;)

    SvaraRadera