Får man ändra sig?

9/17/2012 01:53:00 em jojo 0 Comments


Jag hade tänkt mig en härlig cykeltur till badet efter jobbet. Lite löpning på band och sedan njuta av relaxen. Kände att det skulle vara skönt och välbehövligt att relalalaxa en gång i veckan igen. Nu när jag inte har några klasser där längre har det som inte blivit av. Dumt, med tanke på vilken bra löneförmån det är från gym-jobbet.

Fast nu vete tusan om jag ens vill lämna jobb-jobbet idag när det är slut för dagen. Det öser ner och verkar ska fortsätta hela eftermiddagen. Bra dag att bara ha teoretiska lektioner på förstås. Men oavsett vad det nu blir av eftermiddagen och kvällen så måste jag ju ändå ta mig hem till slut. Med cykeln. Om jag inte sover på jobbet förstås...

Jaha ja, buhu på mig. Nu avslutar jag min rast och lämnar mitt lilla ilandsproblem en stund och förbereder morgondagens lektioner istället. Har jag tur kanske solen strålar vid halv fem.

0 kommentarer: