Nu fick det vara nog

6/20/2012 09:01:00 em jojo 0 Comments


Med vilodagar alltså. I helt fel tights (de är superroliga och söta, men känns bara inte rätt på en pump-klass), så brände jag av en BodyPump-klass som deltagare. I vanlig ordning den senaste tiden körde jag väldigt lätt på ben och resultatet blir då en stark överkropp. Lasta, på lasta på. Framöver ska jag ju försöka att behålla de vikterna även när jag kör med ordentliga vikter på benlåtarna också.

Fast nu dröjer det nog ett tag till innan det blir mer styrka. Jag ska försöka smyga igång löpning under helgen, och funkar det är det främst det jag vill träna i sommar. Med inslag av massa annat skoj såklart. Och lite rörlighetsträning på semestermornarna vore ju en fiffig grej när jag tänker efter. Morgonyoga, det låter det. har man tips på program, bra klipp på nätet etc. får man ju gärna dela med sig. Trevlig kväll. Jag har en halv dag kvar till semester!

0 kommentarer: