Sportlov!

3/02/2012 04:57:00 em jojo 1 Comments


This is me helgandes vilodagen. Till och med ett par örhängen åkte på minsann, det händer inte ofta. En mindre klädsam finne på hakan bjuder jag också på. Det var rätt skönt att vinka av ungarna på sportlov idag. Jag tokgillar mina elever, men jag tror vi behöver en paus från varandra. Själv ska jag bara avsluta lite rättning av engelska verb och sedan också ta lov. Hurray! 

Inte för att det blir något sportigt sportlov för mig. Eventuellt blir det någon form av träning i morgon, men sedan väntar en promenadvecka. Hade nämligen tänkt att lägga många kilometrar under fötterna i den stora engelska huvudstaden. En dag kvar! 

Londontips mottages med tacksamhet.


1 kommentar:

  1. SV: förstår att du vill vänta till sommarlöpningen men här uppe i norr där jag bor dröjer det alltför länge så jag började min löpsatsning på löpbandet för att hinna vara i "löparform" när jag ska springa Vårruset i vår.
    Dock föredrar jag också naturen före gymmet och löpbandet.

    Vad härligt med sportlov! Ha en fin londontripp :-)!!

    SvaraRadera