Jag är en lussebulle

12/13/2011 06:32:00 em jojo 2 Comments


Nä, men nästan. När man jobbar i skolan råkar det tydligen finns lite bullar över efter luciatåget. Jag är inte den som är den. Blev tydligen macklunch och sedan lussebullefrossa idag. Oh, en så näringsrik och varierad kost... 

Jag hade iallafall tillräckligt många lussebullar i magen för att ha rejält med energi till min korta step nyss. Sista gången för den här terminen, och det känns både skönt och trist. Skönt för att det har varit rätt mycket med allt hela hösten, och trist för att det verkligen började bli lite fart på just den här klassen nu på slutet av terminen... 

Hmm, undrar om det finns någon lussebulle här hemma någonstans? Eller, jag kanske hellre vill ha en clementin när jag tänker efter.

2 kommentarer:

  1. Haha varierad kost kan man ha resten av året, de är bara lucia en gång :)

    SvaraRadera
  2. Jag åt lussebulle till frukost jag :D .

    SvaraRadera