Bemärkelsedagsutlottning!

7/29/2011 10:12:00 em jojo 8 Comments

Linne: Small
Strumpor: 34-38
När jag bläddrade igenom min blogg häromdagen såg jag att den fyller år, just idag! Grattis bloggen! Ett år har jag alltså tränat. Ja, jag har ju tränat i en herrans massa år innan dess, men inte publikt så att säga. En bemärkelsedag måste firas. Så jag slår till med en utlottning! Nu är jag ingen stor "hot shot" bloggare (än) som får prylar till höger och vänster (men ja, tack gärna)... Så priset i denna eminenta utlottning är ett felköpt, oanvänt, med-lapp-kvar Nike Dri FIT-linne i storlek Small (jag glömde bort att jag brukar köpa xs på de här linnena) i en sjukt snygg grönfärg och ett par lika torra strumpor från samma företag i strl 34-38, som jag faktiskt lyckades tigga till mig idag på sportaffären för att ha till pris. Yey!

Vill man vara med i utlottningen så gör man något så komplicerat som att lämna en kommentar till det här inlägget. Skriv nåt roligt, eller inte. Men har du ingen egen blogg så är det ju bra om du lämnar en mejladress också. Man behöver självklart inte tipsa om utlottningen för att få vara med, men vill man så får man. Jag vill ju gärna hitta nya inspirerande bloggar, utöver de jag redan har hittat, så ju fler som hittar hit desto större chans att jag hittar några. Win-win liksom. Jag drar vinnaren om en vecka. Fredag den 5:e augusti. Lycka till!

8 kommentarer:

  1. Se där ja, tiden går fort när man har roligt! Min bloggfödelsedag är nog i september någon gång :)

    Självklart vill jag vara med och tävla, linnet hade suttit som en smäck på min närmsta vän Emelie och hon behöver verkligen en push så hon följer med mig till gymmet någon jäkla gång *morr* ;P

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar! Din blogg är riktigt inspirerande och blev riktigt glad när jag hittade hit för några veckor sen :)

    Keep up the good work!

    Mvh Frida (frida.harju@telia.com)

    SvaraRadera
  3. My size OCH min bästa färg! Jag är med :D .

    SvaraRadera
  4. Vinner gärna detta pris:)

    SvaraRadera
  5. Yeah! I´m in : )

    Har precis hittat din blogg och nu ligger den bland favoriterna. Du insperarear mig and I like it!

    Skulle jag nu vinna så finns jag på annalundqvist_@hotmail.com

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Åh! Du har precis fått dig en daglig besökare, kollat igenom massor och gillar det jag ser & läser! Att jag dessutom får en chans på ett favoritlinne som jag letat efter i grönt en smärre evighet.
    Det blir att hålla tummarna!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Jag hänger definitivt på i tävlingen, Nike är min ständiga följeslagare på gymmet. Fullkomligt älskar deras kläder! :)

    SvaraRadera
  8. Grattis bloggen! Kanske lite nytt i klädväg kan få igång träningslusten igen efter en sommar som har varit latare än planerat?

    SvaraRadera