Stämplad

5/03/2011 07:25:00 em jojo 0 Comments



Jomenjo, det gick rätt bra på orientering idag med. Men jag borde ha utmanat mig själv och tagit en längre bana. Eftersom de senaste vändorna har varit parkorientering så är det mer löpning än svår orientering och jag borde ju träna mer på både löpning och själva kartförandet. Nu är det dessutom slut med den "lätta" orienteringen. På torsdag bär det till skogs igen, och då blir det till att få med sig huvudet, igen. Och med tanke på att jag har en BodyBalance-klass på torsdagskvällar är det bäst jag inte tullar bort mig i skogen...

En rolig sak jag upptäckte idag är att min besöksräknare har tickat över 5000! Massor av folk ju! Så många besök kan ju inte bara jag och min kära familj ha åstadkommit, och några sköningar med blogg vet jag ju brukar titta in här lite då och då. Men det är klart jag är nyfiken på vilka ni andra är. Har du lust och ork så lämna gärna en kommentar. Ställ en fråga eller så om du vill. Eller bara säg hej. Jag letar dessutom alltid efter bra och inspirerande träningsbloggar, och de brukar man ju ofta hitta i kommentatorsfälten...

0 kommentarer: