Nä, jag är inte avis

5/19/2011 06:57:00 fm jojo 2 Comments

Havet vid Turkiet är säkert skitkallt ändå..
Inte som på Fuerteventura, varmt å skönt.

För jag vill inte alls följa med på träningsresan som drar iväg imorgon... Många som ska åka var med förra gången också. Men nej då, jag är mycket hellre kvar här hemma. Försöka få ordning på elevernas betyg, städa skola och i och för sig åka på en friluftslivstrip igen. Jag får försöka göra mig en egen liten träningsresa i sommar. Åka iväg någonstans en weekend, inom- eller utomlands. Träna, äta gott och allmänt må. Ja, så får det bli!

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit på någon träningsresa men spanat både en och två gånger, minst sagt sugen! Men jag får nog nöja mig med sommarvärmen jag också.. :)

    SvaraRadera
  2. Känns som att detta är precis vad du letar efter! http://www.bloggaromtraning.se/?page_id=94

    Vi är nästan fullbokade, men än finns det plats för en Jojo i gänget :) Jag doppade mig i havet för två veckor sen så till och med det kan vi ordna ;)
    kram!

    SvaraRadera