Alla goda ting är 3

5/01/2011 10:25:00 em jojo 1 Comments


Mål är bra att ha. Jag har satt upp tre små träningsmål för sommaren. Det kommer säkerligen att bli flera, allt eftersom, men just nu känns dessa tre som både roliga och nåbara. Ett. Springa en mil. Det tror jag jag kommer att fixa eftersom det känns rätt bra med 7,5 km redan nu. Men av någon underlig anledning så hakade jag på ACs mål. Att springa en mil innan midsommar... Så sommaren är kort eller vad man säger. Två. Att lunka hem till föräldrahemmet. Att alltså ta sig gåendes, woggandes och joggandes två mil längs grusväg vid sjökanten. En fin dag i sommar blir det av. Tre. Att cykla hem från stugan. Hemåt betyder lite mer nedåt, därav det hållet... Ska bara lyckas få med mig cykeln upp först. (Ja, jag VET att man kan cykla åt bägge hållen, så hade det bekymret varit löst, men nu var det åt ena hållet som jag hade satt upp som mål). Inga Mount Everest kanske, men utsikten är fin från Oldklumpen också...

Nu till nästa grej. Shit vad jobbigt det måste vara att vara modebloggare och få till snygga outfitbilder hela tiden... Undrar hur många bilder de måste ta för att bli nöjd med ett kort? Om någon undrar varför denna fundering dök upp just ikväll; de här nedan var inte de sämsta...

Långnäsa..

Smelly?

1 kommentar:

  1. Hej, hittade just hit! :) Låter som bra och trevliga mål. Jag ska också tänka till och formulera några bra och lagoma mål för sommaren. Jag tränar mycket bättre med mål framför mig. Var i Norrland bor du? Själv bor jag i Luleå :)

    SvaraRadera