Take a ride

4/04/2011 09:50:00 em jojo 0 Comments

Ehh, va? En spinningcykel sitter ju fast!
Fast det var ett bra citat annars...
En cool katt.

Jag är fortfarande röd i nyllet. Av någon underlig anledning så gick jag nämligen med på att köra "cykel som står still" ikväll. Ja, jag får ju skylla mig själv eftersom jag frågade fina Soffan om jag fick gå på något av hennes pass idag, när jag ändå är i storstan. Smart som hon är så trodde hon att jag skulle vara lite seg i pumpmusklerna efter helgens utbildning och tyckte att jag skulle köra RPM. Cykel? Jag? Men sagt och gjort så tog jag tjuren vid hornen (eller cykeln vid styret) och cyklade. Shiit, vad Soffan kan trampa snabbt. Efter en pumpklass... Hon var dessutom en väldigt duktig och inspirerande instruktör så 50 minuter RPM kändes som, ja, 50 minuter. Det är nu ett av de bättre betygen jag kan ge någon, eftersom jag brukar titta på klockan var fjortonde sekund annars när jag är på spinning. 

Det är tydligt vem som är bloggproffs och inte. I vanlig ordning tänkte jag inte på foton förrän Soffan halade upp sin telefon. Fast, det hade ändå inte sett så bra ut med ett foto på mig, hängandes och hulkandes över en spinningcykel. Ja, jag skämtar, riktigt så illa däran var jag inte. Tyckte jag skötte mig riktigt bra faktiskt. Svettig som få hann vi med lite surr på tunnelbanan också, och jag hoppas vi ses snart igen, för skönare böna får man leta efter. I will sleep well tonight, det är en sak som är säkert.


Jag åt också en svart låda till middag... 
Plocka-ihop-salladen kom nämligen i en svart bytta.
Jag är övertygad om att Puckon i bakgrunden 
ingår i en balanserad kost.

0 kommentarer: