One push is all you need

4/03/2011 09:08:00 em jojo 2 Comments

.
Jo, men jag hade kameran med mig idag, men ingen sladd att föra över bilder med. Och nä, inte tillräckligt smart för att fota med ifånen... Idag har vi verkligen fått pusha oss själva. Kanske inte såå mycket fysiskt, även om vi körde rygg och triceps sjuttioelva gånger. Utmaningen låg i att våga kliva ut ur sin bekvämlighetszon och låta andra delar av sig själv kliva fram. Nu gäller det bara att fortsätta ta tag i mina förbättringsområden när jag kommer hem och inte hamna i gamla invanda mönster igen. Det mest intressanta som hände utanför utbildningen idag var nog att vi fick vänta en timme innan vi fick komma in på SATS Hötorget. Tydligen finns det bara en nyckel till dörren, och den befann sig i Hägersten. Good thing there's coffee. 

Rubriken är förresten en textrad i den nuvarande bicepslåten. Och one push är ju ofta det enda som behövs för att våga hoppa över kanten...

2 kommentarer:

  1. Halloj! Hittade till dig via den sköna Soffan!!! Vilken bra blogg - jag tog mig friheten att läsa din senaste vecka... Körde min BB (!)-klass idag och lyckades bättre med att hitta känslan i låtarna - hör och häpna!!! Om du vill träna i Upplands Väsby - inte riktigt storstan, men ändå - så hör bara av dig! Jag finns på FB o e-postadressen tror jag att du fick via FAs mail. Kommer gärna o tränar med dig i Östersund i sommar, om jag får?! Tjing,
    Susanne G

    SvaraRadera
  2. Klart du ska komma till jämtlandsskogarna och träna i sommar! Du är varmt välkommen! Ja, jag med tror att man kommer att hitta mycket användbart från utbildningen även på sina andra klasser...
    Vi hörs framöver!

    SvaraRadera