Yey!

4/18/2011 10:17:00 em jojo 0 Comments


Jamen vad bra det gick ikväll! Jag har rätt många snurrar och jobbar mycket runt hela lådan i min koreografi till stepen. Eftersom jag inte kör så ofta gäller det att ha tungan i rätt mun, så att säga. Idag gick det som sagt grejt, och det var grymt roligt. Nästan 30 coola tjejer som snurrade på. Lyckades dessutom lura ner en av coacherna en sväng från gymmet, för att filma koreografin. Jag lyckas ju alltid tappa bort mina papper och glömmer då fort. Nu finns den här korren iallafall på pränt.

Lika roligt blev det sen, på pumpen. Bara brudar idag, och ett riktigt järngäng. Trots att jag var trött efter stepen så gav de en massa energi, så jag lassade på idag med. Roligast var nog när jag tog upp en tjej på scenen under bicepslåten. Hon tyckte nog också att det var rätt roligt faktiskt. Lite extra pepp för oss alla sådär. Men nu luktar jag usch, så dags för dusch...

0 kommentarer: