Ät pasta för f*n!

3/25/2011 09:42:00 em jojo 0 Comments




Inte mina ord. Paolo Robertos. Vi hade besök på gymmet idag nämligen. En kort föreläsning för oss instruktörer och sedan ett svettigt 30 minuterspass för oss och kunderna. Roligt och effektivt, men egentligen är det ju ingenting riktigt nytt. Många av övningarna har jag gjort förut, men det var ju sjukt roligt att ha en Paolo som skrek på oss... Trenden med funktionell träning är någonting som även han ser kommer att fortsätta framöver. Att inte hänga i gymmet och bara köra isolerade övningar. Vi har väl inte varit särskilt duktiga här uppe att hänga på, men många verkar uppskatta något som det här, så jag kan tänka mig att det kommer att dyka upp fler liknande pass framöver. Vi började redan att prata om uteträning framåt sommaren (ja, jag vet, sånt har ju funnits jääättelääänge, men vi kanske inte är så snabba va).

Helgen fortsätter med mr Roberto faktiskt. I morgon ska jag och mina två grymma brudar på hälsomässa (ännu mer i glesbygden), och Paolo ska med för att föreläsa. Vad vi ska göra är ännu lite oklart, men för min del blir det något kortare pass BodyBalance och så ska vi representera gymmet. Kanske någon miniuppvisning. Dyker det upp några barn ska dessa också underhållas. Blir nog en bra helg det här. Speciellt eftersom vi ska övernatta i min stuga. Dricka lite bubbel, äta gott och prata strunt. 


0 kommentarer: