Årets första dopp...

3/14/2011 05:24:00 em jojo 2 Comments

Observera fräknarna... Helgen och
dagen har äntligen gett utdelning
... för mina elever alltså. Idag så har nämligen det badats isvak! Med kläder, isdubbar och en säkringslina som vi höll i hoppade de ner i det svarta hålet. Jag är imponerad av kidsen. Och tänk så viktigt att veta hur man reagerar i en sådan situation. Nästa vecka ska vi iväg till fjällen för att skida och sova i bivack. Då håller vi tummarna för lika bra väder som idag. I finvädret har jag i maklig takt även hunnit med ett varv i skidspåret, för att heja på ett annat gäng med elever. Lyx mig som får betalt för sånt här. 

Nu ska jag heja på mig själv och se till att alla nya pumplåtar sitter till ikväll...

2 kommentarer:

  1. Gaaah!! Ni norrlänningar är fan inte kloka. Bada isvak. När grisar kan flyga skulle jag vilja säga :D .

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. såna där fräknar har jag också :)!

    SvaraRadera