Feedback

11/23/2010 07:59:00 em jojo 0 Comments


Gårdagens BodyBalance-klass var lite speciell. Vår goa gruppträningsansvariga satt nämligen längst ner i salen under hela passet och spanade in mig. Inte för att jag är så j-kla snygg och hon inte kunde hitta på något annat att göra. Nä, det var nämligen dags för utvärdering. Blev lite snabbt bestämt mitt någon timme innan passet och det tror jag är bra, för då hinnar man inte tänka ut "hur" man borde vara och bete sig, utan bara köra på rutin och få en utvärdering som stämmer bra överens med den man faktiskt är. Vi har däremot inte hunnit gå igenom utvärderingen än, för hon hade ett möte direkt på. Nu gör inte det så mycket, vi tar det på lunchen på torsdag istället. Har ju den fantastiska förmånen att vara vän och kollega med den grymma bruden även utanför gymmet. Vi ses ju typ jämt nu för tiden. Så medan våra elever på skolan leker i snön under lunchrasten på torsdag, tar vi utvärderingssnacket.

Passet i sig gick för övrigt fint, tror jag....

0 kommentarer: