Värme

11/21/2010 10:16:00 em jojo 1 Comments


Gruppträningssalen ligger i källaren. På sommaren, jättevarmt. På vintern, not so much. Inga problem för klasser med tjo och tjim, men det är skönare att köra BodyBalance i en varm sal. (Å andra sidan så är det förresten inte så roligt att köra tjo och tjimklasser i salen under de varmaste sommardagarna, så det kanske jämnar ut sig)... Vi har två små stackars fläktar som försöker höja temperaturen litegrann, men idag hjälpte de inte mig. Jag har varit småfrusen hela dagen, och jag vet att det hade varit smartare att värma upp med lite cykel eller på ett löpband istället för att sätta sig i en massagestol som ändå inte fungerade... Nu valde jag det senare och får väl skylla mig själv lite att jag aldrig blev riktigt svettig under passet. Kroppsvärmen ökade såklart lite, men jag var rätt sval idag. Fina vännen höll i ett grymt pass, som vanligt. Skönt att få gå på en klass och bara vara.

1 kommentar:

  1. Huu, kan tänka mig att det inte är så varmt där nere!

    Sv: Ja, men precis. Det är jättekul och det kan ju verkligen vara kreativt ihopsatta former också, jag menar egentligen, pilates OCH boxning? :) Ja, det lät också kul!

    SvaraRadera