Veteran

9/29/2010 10:04:00 em jojo 1 Comments


Ibland finns det inte fler timmar på dygnet än de som redan existerar. Så jag insåg i måndags att jag var tvungen att slå knut på mig själv om jag skulle banka in hela pumpen också. (Ja, ja, jag vet. Tanken var att lära mig alla tre LesMills-pass på Kanarieholmarna, men jag tog visst semester på riktigt)... Så eftersom gulliga K hade erbjudit sig att teama idag så slog jag till och vi rockade igenom dagens pass! Pretty in pink! Om jag tycker att jag har hållit på ett tag med BodyBalance och BodyPump, är det ingenting mot K. Hon utbildade sig på pass sju! Som i 7! I bägge programmen. Så det var ju en rätt rutinerad brutta jag delade scen med idag! Det roligaste är nog iallafall att hon virvlar in som en yrhätta på gymmet och man tror inte hon har koll för fem öre, men helt plötsligt står hon där och kör järnet. Peace!

1 kommentar: