Plutten

9/11/2010 09:31:00 fm jojo 0 Comments


Jag lånade syrrans hund igår kväll. Hon skulle på galej, och då tänkte jag att jag kunde sällskapa med Lambert. Han vaknar tidigt på morgonen (jag är ingen sömntuta, så jag menar verkligen tidigt)... Med lite mat i magen kan ha ta det lugnt en timme till eller så, sen promenaddags. Rätt skönt att vara ute i morgonluften. I framtiden kanske jag också vill ha en hund, men just nu flänger jag runt alldeles för mycket. Tur jag får låna en när jag vill.

Nu inmundigas en för mig ovanlig frukost. Uppstekt potatis, fejcon, stekt ägg, kaffe och juice. Inte ett bär, en frukt, eller en grönsak så långt ögat når. Jag var helt enkelt sugen. Bra ladda-mat ändå. Ska alldeles strax iväg på orienteringstävling. Öppen bana, så så allvarligt är det inte. Går det bra återkommer jag om dagen... Ha ha.



0 kommentarer: