Tröttnar aldrig...

7/03/2015 09:11:00 em jojo 0 Comments



... på den här utsikten! Bara tvåhundra meter från min lägenhet (dock med en vertikal bergsvägg i vägen, så det blir något längre att ta sig upp). Det finns ett bra elljusspår att springa runt på, men idag nöjde jag mig med en promenad i värmen tillsammans med syrrans hund. Som hittade en lerpöl att svalka sig i halvvägs runt. Klart han fick bli lite geggig i värmen. Sen gick vi och badade i sjön istället för att bli ren. Hunden alltså, jag väntar med bad tills sjön har fått upplevt ett par tropiska nätter till...

Hur fint jag än bor så blir det ett litet avbrott från hembygden i helgen. SM-veckan i Sundsvall pågår ju för fullt, och eftersom det var jättelänge sedan jag såg högklassig gymnastik live, så drar jag på SM i truppgymnastik och hejar! Nu när det ändå är så nära. Bara 20 mil bort. Passar med all sannolikhet på att besöka det stora svenska möbelvaruhuset med, det är ju nästintill obligatoriskt för jämtar som besöker Sundsvall...

0 kommentarer: