Promenad

6/07/2015 04:31:00 em jojo 0 Comments

Om man tycker att det är väldigt lite träning på den här träningsbloggen för tillfället så har man alldeles rätt. Utöver uppochhoppaijuni och alla inlägg till den utmaningen, så blir det väldigt lite träning och bloggande om densamma under någon vecka eller så. Dels av praktiska skäl, klassresor, betygssättning, skolavslutningar och så gör att det passar bra in med vilotid. Men också för att kroppen varit sliten ett tag. Jag har inte tränat särskilt mycket, eller hårt, men haft en trött kropp.

Så jag ordinerade mig själv vila ett tag, och sen ska jag göra en sommarlista på allt det jag vill göra. Promenader funkar alldeles utmärkt under vila, och idag när jag hade suttit still alldeles för länge framför datorn och betygen lurade jag med mig min kära syster på en vända runt berget. Perfekt söndagsaktivitet, och utan brådska hann vi både balansera på vägräcket, hälsa på hästar i hagen och titta på alla fina hus som kantar vägen.

0 kommentarer: