Femtioelva tält senare...

6/25/2015 04:08:00 em jojo 0 Comments

... tar jag semester! Den här veckan har jag som sagt röjt i vårt friluftsförråd. Bra grej att få gjort. Nu kommer det kännas roligt att gå ner i källaren i höst, när det är dags för att använda grejerna igen. Var sak på sin plats, och jag kommer garanterat att förvandlas till någon sorts förrådsdiktator. Nu när allt är som jag vill ha det.... Har ägnat nästan hela den här sista arbetsdagen till att gå igenom alla våra tält. Vi har mååånga. Sätta upp, kolla skick, fixa till det som går, skriva upp resten som behöver åtgärdas, ta ner. Upprepa. Rätt meditativt ändå.

Men nu semester! Börjar med att bocka av punkterna 15, 16 och eventuellt 2 från i mitt inlägg från i tisdags. Häng med fina vänner blir ju ett perfekt sätt att fira in semestern. Med all sannolikhet kommer även punkt 23 vara med på ett hörn. Kan inte tänka mig annat.

0 kommentarer: