Cykel på köpet

4/25/2015 03:47:00 em jojo 0 Comments

Ja, det kändas nästan så. För jag fick nämligen allt på bilden för mindre än vad skorna egentligen kostar. Vi instruktörer på gymmet har nämligen rabatthelg på världens bästa Sporttjänst. Självklart passade jag på att shoppa loss. 40% rabatt på ett par skor är definitivt inte fy skam, och nya DS Trainer från Asics har jag suktat efter ett tag.

Lika mycket rabatt fick vi på träningskläder, men jag gick inte bananas utan nöjde mig med en ny vårig tröja, och mitt tredje par svarta Dri-Fit tights från Nike. Med tanke på att mina andra två par alltid är i tvätten eller på kroppen så är det ju toppen med ytterligare ett par att cirkulera med.

När jag ändå var i farten med shoppandet, så åkte jag till nästa fina sportaffär och köpte mig en ny cykelhjälm. Med rabatt från orienteringsklubben. Gillar att spara pengar när jag shoppar jag...

0 kommentarer: