Schemabrytande

4/23/2015 08:02:00 em jojo 1 Comments

Vi har ju varit två instruktörer nästan varje torsdags-balance under våren, ren lyx för kunderna skulle jag vilja säga, vi har verkligen haft möjlighet att visa olika alternativ, och dynamiken blir så bra när man är fler. Men nu kommer jag inte att köra balance på ett tag. En annan instruktörskollega behöver nämligen bli av med ett gäng Sh'bam-pass, också på torsdagar. Även om jag skulle kunna dubbla, och hänga på gymmet timmarna mellan så blir det rätt skönt att köra en tidigare klass och sedan komma hem och äta middag faktiskt.

Så det blir mycket dans framöver. Började idag med att vicka, och sen är det en himla massa helgdagar på torsdagar framöver innan jag hoppar in "på riktigt". Nu gäller det bara att jag själv tar mig tid för BodyBalance förstås, vid något annat tillfälle i veckan.

1 kommentar: