Inte vackert

8/13/2014 11:24:00 em jojo 0 Comments

Ni vet hur Phoebe i Vänner springer? Ta stilen, men ta bort glädjen så tror jag att ni kommer ganska nära hur det kändes idag när jag äntligen tog mig ut på en kort springtur i eftermiddags. Som att kroppen inte riktigt fattade vad den höll på med.

All eventuell löpteknik jag har besuttit var som bortblåst. Egentligen inte särskilt konstigt att det kändes både tungt och obalanserat, jag har haft ett ganska långt springuppehåll, och förhoppningsvis kommer den rätta känslan tillbaka. Får ta med mig systers hund som draghjälp nästa gång kanske.

Största vinsten var att jag tog mig iväg, även om jag skulle ha velat skriva att jag och syrran drog den största vinsten på bilbingon vi spontanbesökte i afton. Nära skjuter ingen hare, men en upplevelse rikare blev vi iallafall.

0 kommentarer: