Back to school

8/11/2014 05:10:00 em jojo 0 Comments

En fantastisk sommar till ända. Iallafall semestermässigt, för idag var jag tillbaka till jobbet. Fast jag vill ju hemskt gärna ha några fina sensommardagar först innan jag säger hej till hösten på riktigt. Känns som det var första gången man var inomhus på evigheter, och skallen är helt trött av all inneluft. Men man vänjer väl sig rätt snabbt. Och det var roligt att träffa både gamla kollegor och nya förmågor denna måndag.

Det har varit tyst här i bloggen eftersom de sista semesterdagarna spenderades i Trondheim och i Åre. Och långsamt körande däremellan. 11 timmar tog det för mig att köra de 21 milen. Så går det när man är sistabil på en cykeltävling. Tävlingen var i en mindre upplaga än tidigare år, med bara ett motionslopp, men det var som vanligt roligt att få vara med och hjälpa till. Känns lite som min uppstartsaktivitet innan jobbhösten drar igång.

Nu ska jag finurla på lite fler aktiviteter att ägna mig åt denna höst. Har du hunnit planera din?

0 kommentarer: