Författare!

8/15/2014 04:27:00 em jojo 0 Comments

Det finns ju en del saker som jag drömmer om. Som att bli sportkommentator till exempel. Och så vill jag hemskt gärna ge ut böcker. För författare, det låter det. Och nu kan jag väl faktiskt räkna in mig till skaran av författare, för en publicerad bok är ju en publicerad bok! Även om det "bara" är på nätet.

Jag har nämligen skrivit en liten e-kokbok om mat på fjället. Med det pedagogiska namnet Fjällmat, och den finns att ladda ner gratis till platta och dator från iBooks. Mersmak är bara förnamnet, så nu planerar jag en hel serie om friluftsliv. Allt från hur man packar en ryggsäck på bästa sätt till lägerlekar. Åh, vad skoj!

Fast först ska jag vara både avkopplad och urkopplad och spendera en skön bärplockarhelg i glesbygden. Det här med att mest ha varit inomhus och jobbat i veckan var väldigt annorlunda efter en sommar då man nästintill levt utomhus. Jag behöver lite luft! Trevlig helg!

0 kommentarer: