Keps!

6/26/2014 11:29:00 em jojo 0 Comments


Förra veckan Team Pink, idag sportade vi blommig keps på Sh'bam-passet! Det är ju som sagt aldrig fel att vara lite väl matchy-matchy i sådana här sammanhang. Kepsarna har vi fått, av Glitter, och jag känner att det är den här sommaren som jag ska börja känna mig bekväm i keps. Annars brukar jag alltid undra när 20-talshatten ska bli inne igen, that's my kind of huvudbonad! Funkar lite sisådär till den sportiga looken förstås.

Efter klassen så tog jag en snabbdusch, drog på mig stövlarna och ullfrottén, och drog på parkkonsert. Trevligt häng med fikastånd, frivillig entré (för välgörenhet, klart man betalar) och tre band som uppträdde. Själv hann jag bara se det sista dock, ett grymt bra Americana-band. Gillar när det händer sådana här grejer, och jag har ju bestämt mig för att bli lite mer kulturell. Sport, friluftsliv och träning får jag ju ordentliga doser av ändå. Idag fick jag ju både och!

0 kommentarer: