Ännu en grej...

6/25/2014 09:16:00 em jojo 0 Comments

Tallriken på bilden har inget med innehållet i texten att göra.
Men gott var det med nektarin och melon till kvällsfika
...man inte ska skippa mer än en vecka är rörlighetsträning. Uuhhj, vad stel jag är. Visst, en del stelhet (hej låren, är det där ni sitter) kan härledas till gårdagens BodyPump, men det var alldeles för länge sedan jag körde BodyBalance med. Tur grannen drog med mig, för det var välbehövligt.

Jag har nog omedvetet gjort ett val att inte träna på gymmet de senaste veckorna, dels för att få en paus från hela stället men också för att jag har varit upptagen med annat. Så även om min kropp protesterar efter den här pausen tror jag det ändå har varit nyttigt att inte hänga så mycket i gruppträningssalen. För huvudets skull.

För kroppens skull är det ju tur att det känns roligt att köra igång lite gruppträning igen, och imorgon blir det dream team på Sh'bam igen, innan även den klassen tar lite semester, då vi båda två som kör klassen drar på andra äventyr ett par veckor.

0 kommentarer: