Det där med uppehåll

6/24/2014 08:52:00 em jojo 0 Comments

Ja du Jojo. Du kanske ska ta och komma ihåg hur svag du blir i överkroppen när du nuförtiden styrketränar sisådär en gång varannan månad... Skämmes ta mig tusan! Jag sa till mig själv när jag pausade mitt BodyPump-instruerande att jag skulle pumpa eller på något annat sätt skulle styrketräna åtminstone en gång i veckan. Jomentjena... Inte check på det löftet precis.

Men istället för att skylla från mig så får jag ju köpa läget, tänka att mitt jobb, skidåkning, löpning, dans och BodyBalance gett mig en hel del allroundträning i vår och tänka att styrka går ju att få åter. Om man ser till att träna upp den förstås. Dagens BodyPump-pass som jag besökte ska iallafall inte bli sommarens sista styrkepass. Det är ett (nytt) löfte.

0 kommentarer: