Sh'run!

6/23/2014 08:00:00 em jojo 0 Comments

Precis vad jag behövde. En trevlig midsommarafton (och natt) med goda vänner och sedan åka, i norrländska mått mätt, nästgårds. Till stugan, där jag främst har ägnat mig åt att sova. Morgon-somna-om, förmiddags- och middagslur, tidig kväll. Däremellan har jag kollat på fotboll och läst en bok! En helt vanlig skönlitterär bok på engelska, läst bara för lyst skull!

Batterierna laddade alltså, och väl hemma igen känner jag att jag vill fortsätta ladda kroppen med bra saker. Och eftersom det var ganska exakt lagom med tid innan matchen mellan Holland (heja!) och Chile drog igång, så stack jag ut på en löprunda.

Jag brukar vanligtvis inte springa med lurar, men den här gången hade jag bestämt att jag skulle springa precis så långt som nyaste Sh'bam-musiken spelade. Varken mer eller mindre. Jag kan ju inte hela releasen än, så det kändes passande. Jag siktade på en runda som är ca 7-8 km. Precis tillbaka vid bryggan tog musiken slut, och jag kan plussa på 46 minuter på löpkontot! Sh'run alltså!

0 kommentarer: