Uppladdning

7/12/2013 07:19:00 em jojo 0 Comments


Åh, så härligt, vi fick oss en riktig sommardag idag. Dagen har verkligen gått i uppladdningens tecken, med fika, glass och vilodag med massor av häng. Ingen onödig fysisk aktivitet här inte. Jag ska ju tävla i multisport imorgon! 

Nu kanske jag inte egentligen behöver tokladda med kolhydrater, för hur coolt det än låter med multisport, så är det ju inte någon extremtävling vi pratar om här. Utan snarare en lagomtävling. Först ska jag cykla 8 km, paddla 1,2 km, springa 2,5 km och sedan simma 150 meter innan målgång. 

Ska bli jätteskoj, och självklart vill jag göra så bra från mig som möjligt, fastän det är mest på skoj. Men så fort jag får på min en nummerlapp... Och jag är nog ändå lite nervös över den där simningen, det är ju en hel å jag ska över... Kallt. Håll tummarna imorgon är ni snälla!

0 kommentarer: