Hallå Göteborg?!

7/14/2013 10:14:00 fm jojo 0 Comments

Inte Göteborg. Östersund-Frösön. Fint ställe det med.
Medan några av er funderar på vad ni tycker om min nya design (som jag fick för mig att pilla med igår kväll, och som till slut såklart blev inpå sena natta), så vill jag gärna att resten funderar på vad jag kan hitta på i Göteborg. Jag fick nämligen ett ryck häromdagen och bokade nattåg till Göteborg ikväll. Och ska vara där ett par dar. Jag och mina träningsskor. 

Någon som har några tips? Springa kan jag ju alltid göra, kommer att bo nära Slottskogen, så det tänkte jag utnyttja. Jag skulle helst av allt vilja gå på en HotMojo (ja, kanske knäppt mitt i sommaren, men jag bor 60 mil från närmaste anläggning som har HotMojo) men kanske finns det något annat superdupergruppträningspass som jag inte får missa?

Övriga guldkornstips i Göteborg tas också gärna mot, som var bästa lunchen inmundigas, eller någon aktivitet jag inte bör missa. Träningskläder shoppas bäst var? Ja, ni vet, nu är det läge att vara turistambassadör om man är det minsta lilla Göteborgare! Och om någon är i byn och vill hänga så pip till. 


0 kommentarer: