Redeemed

6/20/2013 09:49:00 em jojo 0 Comments


Efter gårdagens miss och yr-pass, så var jag för det första på plats 45 minuter innan mina pass, och för det andra så gick bägge toppen! Eftersom jag har varit bortrest, haft skolavslutningar och en massa annat de senaste veckorna så var det första gången jag körde balance-koreon. Ett perfekt sommarpass, synd att jag från och med idag har instruktörssemester... Får väl passa på att gå på klasser istället. Träningsglädjen börjar återvända. Hurra!

Ville också bjuda på någonting extra på min sista stepklass för den här terminen, så tre helt nya block drämde jag av för den lilla, men å så härliga, grupp med deltagare. Nu ska jag bara komma ihåg att filma mina nya steg också, så att jag inte framåt hösten behöver tolka de små krumelurer och figurer som jag snabbt skrev ner idag. Rena rama grekiskan om nån vecka sånt där.

För övrigt började också min sju veckor långa semester från mitt jobb-jobb idag! Uj, så härligt!

0 kommentarer: