Svett och julbord

12/08/2012 06:07:00 em jojo 0 Comments

Bästa!

Ja, jag är medveten om att det kanske är värdens tråkigaste bild, men jag är inte säker på att alla mina instruktörskollegor vill visa sin nuna här på min blogg. Inte så många som vet om att jag bloggar över huvud taget faktiskt. 

Julfest igår, och i vanlig ordning så är det inte bara att sätta sig till bords. Ånej, först svettades vi en timme. En halvtimme Sh'bam följdes av en halvtimmes crossfit. Vilket för övrigt känns i julskinkorna idag. 

Efter en dusch och lite piff väntade ett dignande julbord och ett band som spelade. Hur den sena delen av kvällen avlöpte vet jag inte, då jag körde hem rätt tidigt. Fredagskvällar är inte mina piggaste dagar, helt klart. 

Idag har jag flanerat på julmarknad med goda vänner i riktigt vinterväder, fått hjälp att säkra hallen igen, tvättat och antingen ska jag baka lite julkrus eller sticka strumpor. Och jo, det känns som en helt perfekt lördag det. Om jag hade sluppit tvätten förstås. Hur spenderar du din helg då?

0 kommentarer: