Småkallt

12/11/2012 07:16:00 em jojo 0 Comments


Nedåt -22 i nu eftermiddag när jag gick hem över bron. Till och med jag tyckte det kändes kyligt. Imponerad över min goda vän som hängde på Helenas löparutmaning. 20 minuter utomhuslöpning varje dag fram till jul. Vet inte om hon hade tänkt sig en sådan vintrig december... 

Själv hade jag ändå inte kunnat vara med då jag var så förkyld i starten. Däremot så tittar jag framåt mot februari redan, för då tänkte jag återigen köra en träna-varje-dag-streak. Precis som förra vintern. Börjar väl närma sig den tiden på året när man ska blicka tillbaka en sväng på det som varit, och blicka framåt på det som man vill komma skall. men det blir ju ett helt eget inlägg det.

Träningssuget är minimalt idag, så jag bakar havrekex och stickar istället. 

0 kommentarer: