Applåder och visslingar

10/07/2012 06:13:00 em jojo 2 Comments


Jomenvisst. Ibland händer det. Jag har fått tillbaka en del av min energi under helgen. Inte frisk att träna eller hitta på en massa aktiviteter, men den räckte till ett storkok! En rejäl zucchini-svamp-vegfärs-lasagne och en mustig och värmande soppa fick jag ihop. Perfekt höstmat. 

Så nu har jag middagslådor ett bra tag framöver och magen är mätt och nöjd efter en tvårätters middag (var ju tvungen att provsmaka). Funderar på om jag kan hitta på någon efterrätt, sockerfri såklart, för att göra måltiden en komplett trerätters.

Disken? Den sparar jag tills imorgon, någon måtta får det ju vara på hushållsarbetet!

2 kommentarer:

  1. men herrejösses.. bra jobbat!! :)

    SvaraRadera
  2. Men tack, rätt nöjd själv. Men det är ingen vanlighet att det blir såå mycket mat.

    SvaraRadera