A-post

9/18/2012 04:54:00 em jojo 0 Comments


Vilken tur att man har grannar som också flänger på gymmet och instruerar. Och bockar av mig på listor och så. För titta vad som låg på hallmattan när jag kom hem igår. Äntligen har nya materialet kommit till oss också, känns verkligen som jag är den sista på bollen bland alla instruktörer som bloggar iallafall.

Musiken ska jag lägga in pronto, men koreografin kommer jag att lära mig i helgen. Just nu i veckan är det för mycket med annat jobb för att jag skulle kunna göra materialet rättvisa redan i morgon eller på torsdag då jag har mina balance- och pumpklasser. Konstigt det där faktiskt. Att det nya från LesMills alltid kommer när det är som mest att göra på mitt vanliga jobb. Skolstart, julbetyg och sommarbetyg. I och för sig i mars är det rätt okej, fast då lockar ju vårvintern... 

Uj, uj, vilka bekymmer. Nä, egentligen inte, jag gillar ju att göra det här. 

Apropå gruppträning tycker jag alla ska gå in och läsa det Sara skriver idag. Hon är en av de smartaste träningsbloggare jag stött på. Hon har förmågan att få oss att tänka till, och jag tycker att hon har många poänger i det hon skriver om gruppträning, instruktör som man är.


0 kommentarer: