Övning ger färdighet

5/28/2012 08:30:00 em jojo 1 Comments


Jag tänkte lägga upp en bild från dagens övningspaddling, men kanotbilder blir det nog gott om ändå de närmaste dagarna, så det fick bli en bild på mitt kvällsmål istället. Ägg plus en smoothie på frysta jordgubbar, banan och proteinmjölk med blåbärssmak. Mumsigt efter en step-klass. Hade två helt nya block (och ett halvnytt) i koreografin idag, och man blir så glad när passet känns som det verkligen flyter, med mjuka övergångar och en hel del flåshöjande övningar. Jag ska bara bli lite säkrare på ordningen av blocken till nästa gång... 

Annars ska jag som sagt iväg och paddla i tre dagar. Sova i tält, äta mat från stormkök, undvika att plurra, hålla tummarna för att det inte kommer att regna på oss. En intensiv, men ofantligt rolig arbetsvecka alltså. Dags att sluta stirra på datorn och istället packa och förbereda inför morgondagen. Kalla mig gärna knäpp, men jag längtar efter att få sova i tält! Premiär för nya sovsäcken blir det ju också minsann. Ni får också gärna hålla tummarna för regnfritt. Ok?

1 kommentar:

  1. Då blev du/ni inte helt avskräckta i alla fall av allt tältande och friluftssovande (bl.a tåglufferiet i Skottland ;))som barn.
    Jag längtar också efter tältnätter, man sover sååå himla skönt!
    Ha det gott
    Mams

    SvaraRadera