Vintervardagsmotion

12/12/2011 08:27:00 fm jojo 2 Comments


Jag har tjugo minuters gångväg till jobbet, men det är alldeles för sällan jag promenerar. Jag ska ju ofta vidare till klasser direkt efter jobbet, och då behövs bilen för att jag ska hinna. Toksynd, eftersom morgonpromenaden till jobbet ofta är så skön och mysig, speciellt såhär i vintertider. (Inte lika skönt att korsa gångbron under en ruskig höststorm). Men idag så blev det iallafall av, och efter jul hoppas jag att det blir ännu oftare. Förhoppningsvis några innan också. Åtta arbetsdagar kvar till jullov. Innan dess ska både måsten (betyg) och roligheter (arbetslagshäng) klämmas in.

Vad har du på g innan jul?

2 kommentarer:

  1. men fy fanken vad fint ni har med snö och allt!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är alldeles fantabulöst härligt med snö och vinter. Håller tummarna för att fler också får det vintervitt och lite kallt snart.

    SvaraRadera