Ny och nyfiken?

12/09/2011 01:51:00 em jojo 2 Comments

Det toksnöar förresten. Hurra!
Såg att lite nytt folk har hittat hit till min lilla blogg. Vad roligt! Varmt välkomna. Tänkte att då passar jag på att ha en liten frågestund. Så är det någonting du undrar över så släng iväg en kommentar vetja. Om mig, om träning, tja, vad som än må tänkas. Det vore ju dessutom roligt att veta vad ni helst vill läsa om också, så sådana kommentarer mottages också tacksamt. Ock såklart får gamla bekanta ställa frågor de med om de vill, även om man har hängt med i min blogg ett tag. Shoot!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig vinterbild! Jag har ju hängt med ett tag, men skulle gärna vilja höra lite om varför du började instruera, och vilka träningsformer du är utbildad i. Dessutom är jag nyfiken på vilket konvent du skulle instruera på, om du fick välja vilket du vill i hela världen? :)

    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  2. hej!

    ittade hit via smaljeansen! Läser till hälsopedagog just nu och går mitt sista år! När gick du och var du nöjd när du gick ut! Jag är supernöjd men vi alla känner oss något osäkra om framtiden och vilka jobb som väntar oss, helt enkelt vad vi har kompetens att söka..

    SvaraRadera