Finns i sjön

12/14/2011 08:48:00 em jojo 1 Comments


Jag har badat i Storsjön idag! Jultvagningen? Nog för att jag badade tunna först och bastade efteråt, men ändå. Bada i sjön i december! Härligt var det, och väldigt trevligt har jag haft det ikväll med mina kollegor. God mat fick vi också.

Fast först körde jag terminens sista pumpklass, som ännu en gång fick bli mitt Best Of. Det är betygstider och jag har inte haft en sportmössa att plugga in 80:an. Hellre köra en riktigt bra välkänd klass än att dravla sig igenom och inte vara säker. Vi har ju nyss fått vårt material hit, så alla har ändå inte hunnit byta ut sina klasser än. Just den här klassen kommer jag att sakna jättemycket, det har varit ett helt grymt gäng och många har hängt med hela hösten. Vi rockade även det sista passet, och jag fick till och med dem att köra lite Michael Jackson-moves i bytet. I've got the power! Moahahaha (läses med lite mystisk och djup röst).

1 kommentar:

  1. Du är inte KLOK, bada så här års?? Du kommer ju att förkya dig tös...

    SvaraRadera