Vadskamanhittapåförrubrik?

11/26/2011 11:11:00 fm jojo 3 Comments


Sov tills jag vaknade (vilket ändå var för tidigt, så jag tvingade mig kvar i sängen en stund). Lite rosslig i halsen bara sådär. Grön frukost med smoothie på avocado, spenat, citron, vetegräspulver och ananasjuice.

Läser om mig själv i senaste Fitness. Okej, inte preciiis om mig själv, men om mitt gym. Eller inte preciiis mitt gym, men det tillhör samma kedja, och jag har jobbat lite i receptionen på stället (till exempel när det hade kommit en meter pudersnö och inte en jäkel ville gymma) och instruerat ett par klasser. Sen var det om The Convention på andra sidan, och där kanske min hand var med på en bild. Känner jag något sorts behov av 15 minutes of fame helt plötsligt?

Efter min nyttiga supergröna frukost kanske jag måste tjuvsmaka någon av alla fem sortars kakor jag har bakat till stundande kalas. En kopp kaffe till det. Ska bara bestämma mig för om jag vill ha en chocolate chip cookie, citrongrotta, chokladmördegskaka, sirapsnitt eller en biskviruta...
Ha en fin lördag!

3 kommentarer:

  1. Njut av dina 15 minuter säger jag ;)!

    SvaraRadera
  2. Drinken innehåller?? *spännande ju*

    SvaraRadera
  3. Jag var också med på bild från the Convention! Man får vara glad för det lilla.

    SvaraRadera