Snart dax igen!

11/18/2011 10:58:00 em jojo 1 Comments


Världens längsta arbetsvecka är till ända. Finally. Avslutades med ett vick på en PartyPump (fredagar är väl alltid partyträningsdagar?) och sedan ett produktionsmöte inför det årligt återkommande skidskyttet! Yes, here we go again! Nu chillar jag hemma hos mor och far. Det blev ingen stughelg den här helgen, jag tror jag skulle ha fått det svårt att slappna av helt nämligen. Så det får bli en Ikea-trip (36 mil tur och retur) imorgon och sen kvalitetshäng och uppfräschning av min dator på söndag. Eventuellt ett kakbak. Det funkar det med.

Vad ska ni göra i helgen?

1 kommentar:

  1. Åh, det låter hur mysigt som helst! Själv ska jag ägna helgen åt att söka jobb... Har du några bra kontaker i branchen i Malmö med omnejd så hojta till :D . Ha en underbar helg!

    SvaraRadera