Pyjamasparty här också

11/24/2011 08:44:00 em jojo 2 Comments


Soffan körde en softish-outfit häromdagen. Jag hamnade på samma tema jag med. Ja, dels för att jag också börjar att leta träningskläder allra längst in i garderoben men också för att jag är en trötter just nu, så pyjamas kändes som rätt på kvällen BodyBalance. Ingen step idag, några andra brudar ville köra ett Best of BodyStep som en liten extra grej. Mycket lägligt för en tröttmössa som jag, som helst av allt bara vill ligga i sängen mest hela dagarna (men jo, don't worry, jag tar mig upp. Men det var trögt i morse). Annars brukar jag vara en rätt pigg och alert Jojo, men nu när det är (för) mycket att göra på alla håll och kanter, så sliter det. Det märks också på mina klasser. Jag har inte riktigt samma ork och energi. Det kan ju i och för sig bero på att jag är rätt trött på att höra mig själv också. Och då kör jag "bara" fyra klasser i veckan, hur tusan orkar de som kör hundraelva klasser i veckan lyssna på sig själva..? Gnällinlägg. Japp.

2 kommentarer:

  1. Men visst, just så kände jag mig i tisdags också. I sådana lägen är pyjamas the only way to go :D .

    SvaraRadera
  2. Jaa, jag instruerar två klasser/vecka och blir superless på mig själv. Inte helt lätt att variera instruktioner och pepp..

    SvaraRadera