Porslin

11/07/2011 12:54:00 em jojo 4 Comments


Den där lätt illamående känslan jag hade i går när jag åkte hem berodde tydligen inte på X2000... För tidigt i morse, typ mitt i natten, fick jag köra Gustavbergsbussen minsann. Jupp, magsjuka och feber. Jag som är känd för min plåtmage. Och med känd menar jag att jag alltid var den som klarade mig bäst i familjen när det blev magfar. Så istället för att göra nytta på jobbet och ladda för en härlig träningsvecka, ligger jag här och tycker synd om mig själv. Håll en tumme eller två för att det här eländet snabbt går över. 

4 kommentarer:

  1. ...mään stackare! 10 hela vitpepparkorn intages med vatten - "häxans" tips.
    Pöss å krya på sig..

    SvaraRadera
  2. Åh stackare! Jag håller båda mina tummar att du blir frisk snabbt!

    SvaraRadera
  3. Ååh, din stackare.. blev nästan lite orolig att jag skulle åka på något också men jag hade tur :)

    SvaraRadera
  4. Huu vad jobbigt. Jag brukar också (peppar peppar) klara magen - har aldrig varit magsjuk. Men det låter inget kul! Hoppas du mår bättre nu. Jag har en likadan gosfilt och tror att det hjälper att mysa och unna sig nåt gott när matlusten är tillbaka :)

    SvaraRadera