Kramp!

10/19/2011 02:50:00 em jojo 4 Comments


Vaknade i natt med kramp i ena vaden. Förstod nästan att det skulle bli så redan i går kväll, för det småryckte lite mest hela tiden. Att vakna av sitt eget skrik är ju inte helt skönt. Sen är vaden stel domen pinne hela dagen. Passande att jag hade en step-klass med mina elever då nyss... Och att jag ska köra BodyPump om två timmar... Fast eftersom de var så positiva på idrottslektionen och eftersom jag älskar min onsdagsklass på gymmet så gör det ingenting. Jag kan ta en natt till med kramp.

4 kommentarer:

  1. Gud vad jag känner igen den där krampen.. Brukar också vakna mitt i natten med sendrag. Inte sjutton är det skönt heller!

    Sv; Haha ja, det är sant! Mitt problem är nog inte att jag unnar mig för ofta. Det är att när jag väl unnar mig har jag svårt att göra det med måtta =P Men jag får se det positivt. Jag vaknade ju upp med massvis av energi idag :D

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för ditt pepp!Tänk att en kommentar från en okänd människa kan få en att dra på smilebandet.
    Hoppas dina kramper har lugnat ner sig lite. Mitt tips är att andas ordentligt, gå ut och andas friskluft, ta 10 djupa andetag så att du får ner syre i blodet och vidare till musklerna.

    Hoppas du får en toppendag!

    SvaraRadera
  3. Ååh, det lät mindre skönt att vakna på det sättet. Uscha!

    Och du, superfin bild :)

    SvaraRadera
  4. Tips! Ät lite extra magnesium! Kan hjälpa mot kramp!

    Kram!

    SvaraRadera