Stepmania

8/29/2011 09:25:00 em jojo 4 Comments

Bästa. 

Alltså, nu outar jag dig AC. Men världen (eller de runt 50 som hittar hit per dag) måste ju få reda på hur bra du är! Sådeså. Inte nog med att den här donnan har lyckats med att traggla ihop ett gruppträningsschema för tre lokaler, 50-60 instruktörer och med typ 100 klasser inför hösten, hon kan göra härlig stepkoreo också! Jag har inte gått på en stepklass på hela sommaren, men oj, vad roligt det var idag. Fullt ös från start. Nu riktigt längtar jag tills jag ska köra. Måste bara öva lite pedagogik först. Jag har ju en bra lärare i fröken AC, som kommer att få stå på Arlanda på söndag kväll och traggla kombinationer medan vi väntar på flyget hem... 

4 kommentarer:

  1. Heja AC (och Jojo)! :) Säg till om ni inte har ordnat boende inför stockholmsresan (Bor på Lidingö, ca 20 min från Stockholm city). Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket Pelle, det var verkligen generöst, men boende är fixat. Ska komma ihåg erbjudandet om jag någongång blir så dum att jag får för mig att springa Lidingöloppet :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att få chansen att träna för och inspireras av så duktiga instruktörer!

    SvaraRadera
  4. Men gulle dig! Tack för dom fina orden, det värmer verkligen och gör mig rörd och stolt. Ser fram emot helgens träningsinspiration, shopping och mys - vilken kombo! Tjohoo!

    Jag kommer stå bredvid dig på Arlanda och öva in BS-programmet:)

    Kram på re´!

    SvaraRadera