Malplacé

7/26/2011 08:14:00 em jojo 0 Comments


Nä, tights, löparskor och cykel var inte riktigt rätt dresscode... Men krogstråket passeras på väg hem från kvällens klass så det är inte så mycket att göra på. Grymt bra BodyBalance-klass idag. De 21 som hade hittat dit, trots yran och allt, var inte rädda för att ta i! Pust, stånk och stön. Ljud som jag gillar att höra under ett balancepass, helt klart!

Jag vet inte riktigt varför jag inte alls är sugen på att "stråka" (stråka, inte streaka). Tycker att det är jättetrevligt att hänga med vänner och också träffa på massa hemvändare, men tar nog hellre och gör det under dagtid faktiskt. Äter lunch och lyssnar på trubadurer. (Min goda vän spelade till exempel idag, det var mucho bra)! Redan nu på väg hem från passet var det några som fick bli omhändertagna av vakter och polis. Att vuxna människor inte vet sina gränser tycker jag är rätt vedervärdigt. Visst, alla kan väl ta ett glas för mycket, men det är vid sådana här tillfällen som det verkligen blir tydligt att många har problem med sin alkoholkonsumtion. En annan orsak till min frånvarande lust är nog att jag försöker att äta bra, träna och göra min kropp lite extra glad för tillfället, och att sitta i ett tält och dricka öl i plastglas skulle inte riktigt hjälpa till. Man kan dricka Ramlösa i plastglas också, men då blir ovan nämnda situationer än mer tydliga. Det kan vara jätteroligt att vara nykter på fest. Men i ett öltält stämmer inte riktigt den devisen. Det är ett aktivt val jag gör och vem vet, imorgon kväll kanske jag känner för en runda. Men först väntar en utmaning....

0 kommentarer: