Insomnia

7/23/2011 08:53:00 fm jojo 0 Comments

.
Usch, det är en galen värld att vakna upp till. Eller vakna och vakna, jag hade stora svårigheter att sova i natt, vaknade hela tiden, tung i huvudet och orolig i kroppen. Vet inte riktigt vad det berodde på, och förutom att jag är lite tröttare än vanligt så mår jag bra nu på morgonen. Några viktiga beslut togs dock under mina vakna stunder. Tror det blir bra.

Nu gäller det att ställa om lite och ladda för en rolig händelse. Om några timmar blir det klapp och klang på ett lastbilsflak. Nä, jag tar inte studenten, det var en himla massa herrans år sedan det. Jag och HH ska ju agera uppvärmare inför halvmaran Jämtland på fötter som går av stapeln idag. Igår drog dessutom yranveckan igång, så nu är det verkligen en vecka av aktiviteter och skoj som ligger framför oss. Lite glada vädergudar på det så blir det finemums.

0 kommentarer: