Bortafest fast hemma

7/23/2011 09:51:00 em jojo 1 Comments


Syster har bjudit in till fest igen, caribbean style idag, men eftersom hon bor så litet så sker festiviteterna hos mig istället, ett par hus längre bort. Väldans trevligt må jag säga. Jag hoppas att bortafestgrejen även kommer att gälla imorgon bitti när det är dags för städ... Den här veckan kommer det festas rätt mycket i vår lilla stad. Jag kan tycka att det är jätteroligt att det händer så mycket skoj den här veckan, men att det är synd att så mycket ska handla om alkohol. Jag är en sådan som kan ha exakt lika roligt utan. Fast då kanske hela grejen med öltält försvinner om alla tänkte så. Och idag är jag nöjd med den hemmagjorda pinã coladan (min kusin är grym på bartenderi) och stannar sedan hemma när de andra drar vidare. Vill vara pigg och alert imorgon, på programmet står det tydligen löpning, fotbollsmatch (att titta på) och sedan stugtrip.

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig myspysbild som gör att man bara vill korka upp rödvinet och hänga och prata hela natten :)

    SvaraRadera